Mini shoplog Action + HEMA

14:00 The DIY Life 0 Comments

De allereerste mini shoplog is een feit! Voor deze shoplog, en een DIY (die is in aantocht), moest ik gouden glitters hebben. Dus maar op zoek naar gouden glitters! Ik dacht die heb ik zo wel binnen, maar dat viel nog vies tegen.. Ik heb stad en land afgestruind tot ik uiteindelijk bij de Action een glittermix tegen kwam. Maar ik heb niet alleen bij de Action wat gekocht, maar ook bij de HEMA. Daar kwam ik namelijk een erg leuk notitieboekje tegen, en die kon ik ècht niet laten liggen!
Als eerste is het notitieblokje van de HEMA aan de beurt. Dit  zijn 'To Do' notes!
Deze waren slechts € 0,50! Ik kon ze echt niet laten liggen, en ze staan zo leuk bij mijn kamer! Met de gouden accenten doet het me wel een beetje aan Kerst denken, en dat vind ik leuk passen in deze tijd. De sterretjes zijn ook een erg leuk accent. Op de achterkant van het kartonnetje zit een grote, rechthoekige magneet, waarmee je je To Do lijstje dus ook op de koelkast kan hangen bijvoorbeeld! Of op de verwarming, op je kast, ...
Next in line is dit potje van de Action met glitters. Stad en land heb ik afgezocht naar gouden glitters, maar nergens succes.. Tot ik bij de Action kwam, en daar lag het potje al met smart te wachten! Het potje heeft 6 kleuren glitters: donkerblauw, paars, goud, zilver, groen en rood. Voor het potje betaal je ongeveer (tja, het bonnetje is er helaas niet meer..) € 0,99.
Er zijn twee openingen waardoor je de glitters kan strooien, eentje met kleine gaatjes (zodat je niet gelijk het hele potje leeg gooit) en een grote. Wat wel een nadeel is van dit potje, is dat je de gaatjes niet dicht kan doen. En als je alle kleuren glitters gebruikt hebt, zit het draaistukje zo, dat er altijd één open blijft. Dus.. het potje rechtop zetten! (Geloof me, het is echt een troep als hij valt)
Ik wens je heel veel glitter plezier toe en natuurlijk een hele fijne Kerst! Maak er mooie dagen van!

Have fun!

Tessa


Comment Form is loading comments...

Wat je misschien ook leuk vindt:

Mini shoplog Action + HEMAThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.