Action shoplog

08:00 The DIY Life 0 Comments

Een paar weken terug alweer had ik een mini-shoplog gepost (klik hier om deze te lezen) die erg vaak gelezen werd (en wordt!). Gisteren was het eindelijk weer zover, en kon ik mijn hart weer ophalen in de Action! Vandaag heb ik een shoplog voor jullie met alles wat ik bij de Action gekocht heb (inclusief de prijzen). Dus ik zou zeggen: ga lekker zitten, pak je lijstje erbij voor de Action en enjoy! C:

Afgelopen week heb ik voor het goede doel een engeltje genaaid van vilt. Dit vond ik zó leuk om te doen, dat ik thuis heel enthousiast was begonnen met kleine stukjes naaien om er iets leuks van te maken (daar komt misschien nog een artikel over!). Maar ja, als je er dan in al je enthousiasme achter komt dat je eigenlijk helemaal geen naai spullen in huis hebt, is dat best teleurstellend.. Dus toen ik dit naai setje tegen kwam bij de Action dacht ik: die neem ik mee! Dit leuke etuitje kostte slechts € 1,59
Natúúrlijk kon ik niet zomaar door de knutsel afdeling lopen, maar heb ik alles rustig bekeken en ook weer een aantal dingetjes in mijn mandje gedaan! Onder andere leuke houten knopen waren niet veilig in de winkel, en gingen met mij mee. Ze kosten € 1,49
Maar of het nog niet genoeg was, had ik ook nóg meer knopen meegenomen! Deze voor een DIY die ik in mijn hoofd heb (ja, die komt er misschien binnenkort aan). Een tasje vol met knopen, waar ik € 1,59 voor betaald heb.
Bij de knutsel spulletjes vond ik ook nog handige plakgum, die ik wel eens wou uitproberen. Deze hebben me € 0,69 gekost.
En daarna ging ik toch maar door naar de volgende afdeling. Ik moest namelijk een horloge hebben, want die van mij was kapot gegaan.. En ik vind het eerlijk gezegd toch wel heel erg handig om een horloge bij de hand te hebben! Dus nam ik dit leuke horloge mee voor € 7,49.
Ook mijn portemonnee was aan vervanging toe, en toen ik deze blauwe zag met sterretjes, kon ik hem niet laten liggen! Hij is er overigens ook nog in het roze, en misschien nog wel in andere kleuren. Deze kostte € 3,99.
En als laatste heb ik nog washi tape meegenomen, want ja, daar kan je nooit genoeg van hebben (ik tenminste niet)... Zeker niet als ze in zulke leuke kleurtjes zijn! Dit waren twee pakjes met washi tape en ze kosten per stuk € 0,79.
Na al mijn aankopen heb je misschien wel inspiratie op gedaan voor je eigen Action trip!
Alles bij elkaar heb ik € 18,42 uitgegeven aan al deze spulletjes, wat ik nog best mee vind vallen als je kijkt wat ik voor dat bedrag heb gekocht! Bij andere winkels heb je bijvoorbeeld een portemonnee voor dat bedrag, en ik heb een portemonnee én allemaal andere leuke dingetjes! C:

Have fun!

Tessa


Comment Form is loading comments...


Wat je misschien ook leuk vindt:

Action shoplogThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.