Shoplog Action mei 2016

18:55 The DIY Life 0 Comments

Eindelijk was het weer zo ver en kon ik me weer uitleven bij de Action (voor zover mijn portemonnee me toe liet, maar gelukkig is de Action goedkoop)! De vorige shoplog is alweer een paar maanden geleden (klik hier om die te lezen) en dus werd het hoog tijd voor een nieuwe shoplog! Vandaag laat ik jullie zien wat voor leuke dingetjes ik allemaal bij de Action gekocht heb, en geef ik een paar hints naar volgende artikelen die zullen komen met de gekochte spulletjes van vandaag!

Mijn budget was, zoals ik eerde al zei, niet heel groot. Verbazingwekkend genoeg (of juist niet) heb ik al deze spulletjes gekocht voor nog geen € 9! En niet alleen wat je op de foto hierboven ziet heb ik bij de Action gehaald, maar nog veel meer! Kijk met me mee welke pareltjes er bij zitten!

Als eerste kwam ik een vel washi stickers tegen. Nee, geen washi tape, maar washi stickers eigenlijk! Er zitten zes soorten in een pakje, en van elke soort heb je twee velletjes. Ze kosten € 0,89 per pakje en dan heb je er dus 12! Een koopje dus!
Het volgende wat ik gekocht heb, zijn schooletiketten. Gebruik je die dan voor op je boeken? Nee, maar het plan is om deze te gebruiken om mijn mappen een etiketje te geven en zo wat orde in de 'georganiseerde chaos' te brengen! Er zitten drie velletjes in met op elk velletje 6 stickers, 18 in totaal dus. Hiervoor heb ik € 0,19 betaald.
Het volgende wat ik gekocht heb, zijn leuke stickers. Het zijn twee velletjes met een behoorlijk aantal stickers. Er waren een aantal varianten, maar persoonlijk vond ik deze het leukste. Ze zijn heel handig voor een to do lijstje, of voor een planning in je agenda (die agenda heb ik ook gekocht, maar die komt later!). Voor deze 2 stickervelletjes heb ik € 0,19 betaald. (Had ik er maar meer meegenomen denk ik nu, ze kosten bijna niks!)
Vervolgens liep ik door deze grote winkel heen (en ik was nog lang niet klaar met shoppen), en toen kwam ik een heel leuk DIY project tegen (en ja, daar wil ik ook een artikel over schrijven)! Namelijk zelf je eigen notitieblok maken! En dan wel met een pakketje waar alles in zit en je zelf ook nog van alles kan toevoegen, verven, aanpassen, en wat nog allemaal meer..! Dit leuke notitieblok heb ik gekocht voor € 1,49.
 En dit zit er allemaal in: een achterkant van hout met een standaard, een notitieblok, 3D-stickers, een pen, post-it notes en nog een groot vel voor de achtergrond.
En dan komen we bij de agenda! En niet zomaar een agenda, maar een èchte DIY agenda (mijn hart maakte een sprongetje toen ik die zag)! C: De buitenkant heeft een hout/karton kleur en je kan er van alles mee doen. Ook aan de binnenkant valt genoeg te veranderen en op te leuken. Het elastiekje en de bladwijzer zijn in een aantal kleuren te krijgen; ik heb voor de roze gekozen. En ik geef alvast weg dat ik in de toekomst met deze agenda wel een (aantal misschien) 'Plan With Me' video wil gaan opnemen! Dus hou de blog vanaf het nieuwe schooljaar in de gaten! Deze agenda kostte me maar € 0,89!
In mijn vorige shoplog (klik hier) kon je ook zien dat ik knopen had gekocht, en nu was het weer raak! Deze leuke knopen kon ik echt niet laten liggen, en ik zit vol met ideeën om ze te gebruiken voor een DIY project! Deze knopen waren er in een aantal kleuren en ze kosten € 0,59.
En we zijn nog niet klaar! Want naast knopen, een agenda en stickers vond ik hele leuke tags! Er zijn een aantal varianten en ik heb twee ervan meegenomen. In elk pakje zitten 3 tags van elke soort, in totaal 15 tags. Ze zijn zo ontzettend leuk en ik ben er heel blij mee! Eén zakje kost € 0,35.
Daarna heb ik nog een ontzettend leuke decoratie gevonden voor in mijn kamer. De laatste tijd ben ik fan van hout aan het worden merk ik, en deze accessoire past daar helemaal bij! Het is namelijk een houten vogel, met een wit randje rondom. Erg modern, maar tegelijk ook simpel en tijdloos. Deze vogel kostte me € 0,99. (Hij pronkt inmiddels in mijn vensterbank!)
Niet alleen de agenda en het notitieblok dat ik kocht zijn leuke DIY projecten (en toekomstige artikelen), maar ook deze kaarten en enveloppen horen helemaal in dat rijtje thuis! De kaarten hebben, net als de agenda, een houten/kartonnen kleur en ze zijn ontzettend goed voor een leuk DIY project (artikel idee!)! Voor 8 kaarten met enveloppen betaal je € 0,59.
En dan last but not least heb ik een nieuwe plakband houder gekocht, want mijn oude was aan vervanging toe. Er zitten drie rolletjes plakband bij in verschillende kleuren. De plakband houder zelf is in diverse kleuren te krijgen en kost € 0,89.
Al met al heb ik hele leuke dingen ingeslagen en heb ik weer veel ideeën en inspiratie voor mijn volgende artikelen! Houd de blog in de gaten, want wie weet zie je een artikel voorbij komen met een product van deze shoplog!

Have fun!

Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

Shoplog Action mei 2016The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.