Een kijkje in het Slochterbos

13:21 The DIY Life 0 Comments

In het noorden van Nederland (waar ik woon) zijn prachtige natuurgebieden te vinden. Onder andere ook het Slochterbos, dat in de plaats Slochteren ligt. Een tijdje terug ben ik hier met mijn vriend geweest en hebben we prachtige foto's van de natuur gemaakt, die ik vandaag met jullie wil delen! Een aantal van deze foto's kan je terug zien op de #DIM pagina. Als je mij op Facebook of Instagram volgt, zie je dagelijks een #DIM (Dagelijks Inspiratie Momentje) voorbij komen!
Als eerste heb ik een foto van een blad gemaakt, en ingezoomd op de nerven. Wat een prachtig ontwerp is dit toch, van de Maker van deze wereld! Dat heeft Hij goed bedacht!
We kwamen ook appel- en perenbomen tegen, en daar hebben we wat vruchten van af gehaald en mee naar huis genomen, om lekker op te snoepen!


We kwamen ook langs een bijzondere plek, waar het midden van een boom/struik al dood was gegaan, maar de takken er nog stonden.
Ook waren er prachtige jaarringen te zien op een boomstam die omgezaagd was.
In een open plek in het bos waren veel bloemetjes te vinden, en ook dit mooie boterbloempje, die ik op de foto heb gezet!
We hebben onderweg ook lekkere bramen gesnoept, ze groeiden door het hele bos heen.
In een bos vallen er soms ook bomen om, en dat levert prachtige foto's op..
Als een boom ziek is, krijgt hij bijzondere plekken op de stam, en soms zelfs een (behoorlijke) vergroeiing. Dat kwamen we ook tegen in het bos.
Eén van de dingen die door mensen gemaakt was in het bos, was dit huisje, dat om een oude eikenboom heen gebouwd is.
Op een gegeven moment konden we ook kiezen waar we heen gingen over een prachtige brug waar je meerdere kanten op kon.
En we kwamen nog een prachtige boomstam tegen, die ik gewoon op de foto móést zetten!
Een aantal van deze foto's kan je terug zien op de #DIM pagina. Als je mij op Facebook of Instagram volgt, zie je dagelijks een #DIM (Dagelijks Inspiratie Momentje) voorbij komen!
Heb jij ook een mooie foto die voor een #DIM gebruikt kan worden? Stuur die dan naar glitteress@outlook.com en wie weet verschijnt jouw foto wel in een #DIM!

Have fun!
Tessa





Wat je misschien ook leuk vindt:

Een kijkje in het SlochterbosThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.