Zo maak je de leukste organizer

08:30 The DIY Life 0 Comments

Soms heb ik zoveel spullen op mijn bureau of in mijn kamer liggen, waar ik op dat moment even geen plek voor heb. Toen kwam ik een leuke DIY tegen op Pinterest voor een organizer, en deze heb ik gemaakt! Wil je weten hoe? Lees dan verder!

Voor deze DIY organizer heb je nodig:

- Een achtergrond (ik heb een rechthoek gesneden uit een achterwand van een oude boekenkast met een stanley-mes)
- Een leuk stofje (optioneel), 
- Een lijmpistool, dubbelzijdig tape of plakband
- Draad van wol of ander materiaal
- Decoraties


Ik ben begonnen met het bedekken van het stuk achterwand met een stukje witte stof. Die heb ik op de achterkant vastgemaakt met een lijmpistool. Daarna heb ik het touwtje vastgemaakt aan de achterkant, waar ik de organizer mee kan ophangen.
Vervolgens heb ik een paar stukjes blauwe stof genomen, en daar leuke zakjes van gemaakt (allemaal met plakband en een lijmpistool) voor op de organizer. Op de onderkant van de stof zat nog een mooie zoom (het was een oud gordijn), die ik heel mooi kon gebruiken voor de bovenkant! Ik heb de zakjes zo groot gemaakt dat er onder andere pennen en enveloppen in passen. Ik had nog een notitieblokje liggen, en die heb ik op deze DIY vast gemaakt met dubbelzijdig tape.
Daarna heb ik wat tijdschriften doorgebladerd, op zoek naar een mooie foto voor op mijn organizer. Ik heb een hele leuke foto van bloemetjes gevonden, die ik heb uitgeknipt. Daarna heb ik een blauw stukje stof uitgeknipt, dat de afmetingen had van de bloemetjesfoto, maar dan net iets groter, en op het blauwe stukje stof geplakt me dubbelzijdig tape (mini DIY dus!).
En toen werd dit het eindresultaat van deze DIY organizer! Ik ben er heel erg blij mee en het staat zo fleurig! De blauwe kleur past helemaal bij mijn kamer, en ik vind het er heel leuk uitzien!
Ik hoop dat je deze DIY zelf ook eens probeert, want het is echt de moeite waard! Het was erg leuk om te doen, en het is makkelijk! Ik wens je in ieder geval veel DIY-plezier vandaag!
Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Zo maak je de leukste organizerThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.