Glitteress gaat verder als The DIY Life!

15:53 The DIY Life 0 Comments

Vanaf vandaag gaat Glitteress verder als The DIY Life!

Je kan de blog nu vinden via www.thediylife.nl! Hopelijk blijf ik je zien op de blog! De komende tijd zullen er een paar veranderingen komen, maar dat vertel ik je hieronder!

Waarom The DIY Life?

Het werd tijd dat ik de volgende stap zette, naar een echt eigen domein. En ik zat al een tijdje na te denken over een andere domeinnaam dan Glitteress, een naam die weerspiegelt dat deze blog veel over DIY gaat. En toen kwam ik op The DIY Life! Maar naast DIY's zullen ook nog de recepten, reviews en lifestyle artikelen blijven. Het concept van de blog blijft hetzelfde, alleen de naam verandert!


Toekomstplannen

Zoals ik al aangaf hierboven, blijft de blog gewoon dezelfde lay-out houden en blijf ik bloggen over DIY, recepten, lifestyle en meer. Dit alles gebeurt alleen onder een andere naam. Het logo van de blog zal uiteraard veranderen van Glitteress naar The DIY Life. Als je in de adresbalk Glitteress.blogspot.nl in toetst, kom je gewoon op de nieuwe blog!

Hopelijk blijf ik je zien bij The DIY Life en beleef je het avontuur van bloggen met me mee!

Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Glitteress gaat verder als The DIY Life!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.