Herfst DIY #4

11:03 The DIY Life 0 Comments

Het is alweer tijd voor de laatste herfst DIY van deze maand! We gaan nu toch echt al wel richting de winter, maar gelukkig is de herfst nog volop aan de gang! Als je eens tijd hebt deze week, breng dan eens een bezoekje aan mooie bossen, zoals het Slochterbos of het Staphorster bos. Je vindt daar allemaal juweeltjes en mooie dingen die de natuur ons geeft in de herfst! Deze maand van herfst DIY's wordt vrolijk afgesloten, want ik heb een kleurrijke DIY gemaakt! Benieuwd? Lees dan snel verder!
Deze DIY begint eigenlijk in het bos natuurlijk, waar je de dennenappels kan vinden die je voor deze DIY nodig hebt! En als je toch in het bos bent, moedig ik je aan om eens een heerlijke wandeling te maken door de prachtige natuur! En als je dan de heerlijke geur ruikt van het bos... wauw!
Om te beginnen heb je voor deze DIY het volgende nodig: dennenappels, een kwast, (acryl)verf en optioneel: glitters! Je kan elke kleur verf gebruiken die je maar wilt, en daarom kan je deze DIY dus ook zo kleurrijk maken, of juist niet!
Het was nog een hele klus om de dennenappels te verven. In het begin was het even wennen, want de dennenappels werkten niet echt mee. Maar uiteindelijk ging het verven al een stukje makkelijker en na een tijdje kreeg ik de smaak te pakken! Ik heb er over nagedacht om elke dennenappel helemaal te verven, maar ik vond de afwisseling ook wel leuk!
In plaats van verf kan je ook nagellak gebruiken, dat werkt ook erg goed! Zorg er dan wel voor dat je de dennenappel eerst goed schoonmaakt, want anders krijg je misschien stukjes dennenappel of iets anders in je nagellak. Ik heb voor de herfst DIY #1 eikels geverfd met nagellak. Wil je weten hoe het resultaat er uit zag? Klik dan hier
Volgende week zaterdag komt een DIY online die ook in het teken staat van de herfst. Ik ga dan bijna alle herfst DIY's die ik deze maand gemaakt heb daarvoor gebruiken. Hou de blog dus in de gaten als je benieuwd bent! Wil je graag nog even de andere herfst DIY's zien? Klik dan op DIY #1, DIY #2 of DIY #3 voor de vorige herfst DIY's!

Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Herfst DIY #4The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.