Shoplog Action: 24 verschillende rolletjes washi tape!

08:00 The DIY Life 0 Comments


De Action is voor mij, als DIY’er en creatieveling, een geweldige winkel om naartoe te gaan! Elke keer dat ik er leuke dingetjes heb gekocht, maakt mijn hart een klein sprongetje. Laatst ben ik weer bij de Action geweest, en kon ik mijn hart ophalen bij de washi tapes! En ik heb maar liefst 24 rolletjes gekocht, waaronder zes bijzondere! Wil je weten welke? Lees dan verder!

Als eerste even de prijs van deze rolletjes: elk setje met drie rolletjes kost € … . Ik heb in totaal 8 setjes gekocht, voor € … in totaal. Het leuke is dat elk rolletje verschillend is! Er waren ook egale metallic rolletjes in de winkel, maar daar heb ik persoonlijk niet veel mee, dus die heb ik laten liggen voor iemand anders om mee te nemen.

Laat ik beginnen met drie zwart met rood metallic bedrukte rolletjes washi tape. Het eerste rolletje heeft schuine, rode strepen. Op het tweede rolletje zijn leuke, rode ananasjes te zien. Het derde rolletje heeft de tekst: be happy and smile?.

Ben je klaar voor het volgende setje? Want hier komt het! Deze drie rolletjes zijn wit met een gouden opdruk. Het eerste rolletje heeft allemaal gouden driehoekjes. Het tweede rolletje heeft de tekst little confetti?. En het derde rolletje heeft allemaal stipjes (ik denk confetti) op het rolletje. Deze vind ik heel erg leuk! Sowieso vind ik de combinatie van wit met goud erg mooi.

Door naar het volgende setje! Deze rolletjes washi tape hebben allemaal een roze kleur, met gouden opdruk. Het eerste rolletje heeft bloemen erop. Het tweede rolletje heeft de tekst ‘I love you’. En het laatste rolletje heeft gouden hartjes.

 Het volgende setje washi tape rolletjes heeft allemaal verschillende kleuren. Ik begin met het bovenste rolletje, een gele met de tekst ‘Happy birthday’. Het tweede rolletje heeft vlaggetjes in de kleuren rood, geel en blauw/groen. Het laatste rolletje is blauw, en heeft gele, rode en witte stipjes (ik ben dol op stipjes).


We zijn al weer toe aan setje nummer vijf! Het eerste rolletje van dit setje is licht blauw, en heeft blauwe, rode en roze hartjes. Het tweede rolletje is rood en heeft de tekst ‘you are beautiful?’. En het laatste rolletje heeft chevron strepen in het blauw en rood.

Dan het volgende setje: wit met metallic rosé. Op het eerste rolletjes taan pijlen. Het tweede rolletje heeft de tekst ‘Thank you’, en op het derde rolletje staan hele leuke kleine sterretjes! Ik heb al veel ideeën waarvoor ik deze rolletjes wil gaan gebruiken, ik vind ze zó leuk! En het rolletje met de tekst ‘Thank you’ is natuurlijk heel leuk om op bijvoorbeeld een bestelling of een bedankje voor iemand te doen!

Dan komen we nu aan bij de bijzondere rolletjes! Bij de Action kan je namelijk ook washi tape van kurk krijgen! Op … komt een review online over deze rolletjes met kurk. Ik vroeg me namelijk af: plakken ze goed en kan je er op schrijven? Maar op het antwoord op die vragen moet je nog even wachten. Ik heb twee setjes met de kurken washi tape gekocht, maar er zijn er meer te krijgen. Deze rolletjes zijn net zo duur als de andere rolletjes ‘gewone’ washi tape.

Op het eerste rolletje (bovenaan) staan gouden vlaggetjes. De combinatie van kurk en goud qua kleur vind ik erg mooi. Het tweede rolletje is blanco (er zit een blanco rolletje bij elk setje) en het derde rolletje is bedrukt met zilveren stipjes.

Dan zijn we aangekomen bij het allerlaatste setje met washi tape! Misschien dacht je dat er geen einde aan kwam, maar het is toch zo. Dit laatste setje washi tape is ook van kurk, en het eerste rolletje is bedrukt met gouden hartjes. Het tweede rolletje is weer blanco (net als in elke andere verpakking met kurken washi tape, er zit altijd een blanco rolletje bij) en het derde rolletje is bedrukt met zilveren strepen.

Na al deze rolletjes washi tape ben ik eigenlijk wel benieuwd welke jouw favoriet is? Laat het me weten in de reacties hieronder!

Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Volg me dan op Facebook, Instagram en Pinterest!


Wat je misschien ook leuk vindt:

Shoplog Action: 24 verschillende rolletjes washi tape!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.