Wat kreeg ik voor de handlettering swap?

17:16 The DIY Life 0 Comments

Na iets minder dan een maand zwoegen en handletteren, is de eerste editie handletteringswap nu toch echt afgelopen! Naast dat ik de swap met Daniëlle georganiseerd heb, deed ik zelf ook mee. Ik vond het heel erg leuk om te doen, en natuurlijk was ik brand nieuwsgierig naar wat ik zou krijgen van mijn swapmaatje... Gisteren mocht ik dan eindelijk het pakketje uitpakken met alle items die mijn swapmaatje voor mij gemaakt heeft! Kijk je met me mee?


Voordat ik de swap in duik, wil ik eerst nog even zeggen dat mijn foto's vandaag van mindere kwaliteit zullen zijn. Ik ben namelijk gisteren op weg gegaan naar Brussel voor een stage van 5 maanden daar (ik schrijf dit artikel op dinsdag) en ik heb dus ook ietsje eerder dan de bedoeling was mijn swap uitgepakt. Tussen alle koffers en inpakstress lag ergens mijn fotocamera, maar die lag veilig in de puinhoop weggestopt. Daarom heb ik de foto's met mijn mobiel gemaakt, en is de kwaliteit dus minder, sorry daarvoor! Maar hopelijk drukt dat de pret van het uitpakken niet!

Nu mag ik eindelijk mag onthullen wie mijn swapmaatje is: Sarah! Als je dit leest Sarah: toen ik je pakketje uitpakte, kwam er een enorme glimlach op mijn gezicht, die er nóg niet af is! Wat heb je ontzettend leuke items gemaakt! Ik ben er heel erg blij mee! Nu willen de lezers natuurlijk ook weten wat je allemaal hebt gemaakt, dus ik zal hieronder een aantal items laten zien! Maar eerst even de verpakkingen, want die zijn zó leuk!

Als eerste deze superleuke kaarten, die ik verreweg de allermooiste vond van alle items! Het eerste kaartje heeft de tekst: 'Heppie beursdeej toe you' met een paar leuke vlaggetjes en een ballon! Het tweede kaartje heeft de tekst: 'Smile, sparkle, shine', met een aantal sterren. Vooral de kleuren van de tweede kaart vind ik heel erg mooi in elkaar overlopen, knap gedaan!

Daarna was het doosje nog lang niet leeg, want er zaten namelijk nog veel meer dingen in, waaronder alles op de foto hieronder. Links is een grote poster, met daarop de tekst 'Love never gives up' uit 1 Korinthiërs 13 (uit de Bijbel), een aantal super leuke stickers en twee labels. In het midden rechts ligt een lekker recept voor pasta! Ik kan niet wachten tot ik dat recept uit kan proberen, het water liep me al in de mond...!

Ik heb helaas niet de tijd gehad om van alle items foto's te kunnen maken, dus hieronder staat het laatste item: een kralenslinger. Deze slinger heeft een kaartje, met daarop de tekst 'Always put your hope on God', heel erg leuk! 

Na het ontvangen van al deze items, plus nog een aantal rolletjes washi tape, een paar mooie zakjes met quotes, fineliners en meer, wil ik Sarah heel hartelijk bedanken voor alle mooie items die ze voor mij gemaakt heeft! Als je het nog niet door had: ik ben er ontzettend blij mee! En voor alle andere deelnemers van de swap: ik hoop dat jullie net zulke leuke items hebben ontvangen als ik, en bij het maken er ook net zoveel plezier aan hebben beleefd!


Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Volg me dan op Facebook, Instagram of Pinterest!




Wat je misschien ook leuk vindt:

Wat kreeg ik voor de handlettering swap?The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.