Even een update

08:23 The DIY Life 0 Comments

De afgelopen tijd ben ik niet heel actief geweest op social media en soms zijn er geen artikelen online gekomen. Het is op dit moment heel erg druk en er gebeurt van alles in mijn leven. Ik heb weinig tijd gehad om aan artikelen te werken en ook social media is er dus bij in geschoten. Dit vind ik heel erg jammer, maar het kan misschien nog wel even duren voordat ik weer tijd heb. De komende tijd blijft het dus rustig op The DIY Life.

Op mijn stage in Brussel is het momenteel erg druk, want ik ben begonnen met een marktonderzoek. Dit vraagt veel tijd en ook studie. Het onderzoek doe ik alleen en ik heb er nog 8 weken voor (inclusief deze week). Hier ben ik dus de komende tijd wel zoet mee! En daarnaast ben ik druk bezig met mijn studie, want midden augustus dit jaar hoop ik naar Barcelona te gaan om daar vier maanden te studeren! Ik heb er ontzettend veel zin in, maar dit vergt ook veel planning en papierwerk. Daarnaast is het natuurlijk wel heel fijn om een kamer te vinden in Barcelona.

Kortom: het is druk op dit moment. Ik vind het heel jammer dat bloggen erbij in geschoten is, maar mijn studie gaat voor. Hopelijk zal ik de komende tijd wel genoeg tijd hebben, want ik zit vol met creatieve en leuke ideeën voor artikelen!

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

Even een updateThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.