Mijn top 10 DIY's tot nu toe

09:00 The DIY Life 0 Comments


Het leek me leuk om eens voor mezelf op een rijtje te zetten welke DIY’s (die ik tot nu toe gemaakt heb) de allerleukste zijn. Toen ik hier mee bezig ging, bleek pas hoe moeilijk dit eigenlijk is, want alles is zo leuk! Uiteindelijk is het me toch gelukt, en hieronder vind je het lijstje met de 10 leukste DIY’s!


10. Handlettering op onderzetters

In mijn top 10 leukste DIY’s kan natuurlijk niet iets met handlettering ontbreken! Zeker niet omdat de Handlettering Swap weer begint! Doe jij al mee? Aanmelden kan hier. Maar wees er snel bij, er kunnen maar 50 mensen meedoen! Klik hier voor de DIY.

9. Dennenappels verven

Dit is een DIY die ik in de herfst gemaakt heb, maar deze kan natuurlijk ook in de zomer! Het is heel simpel, maar daarom juist zo leuk. Het enige wat je doet is de randjes van een dennenappel verven en zo een leuk kleurtje geven of juist iets met glitters. Klik hier om de DIY te lezen.

8. Kalender van hout

Echt klussen doe ik zelf niet heel vaak, maar voor deze houten kalender heb ik zowaar een beetje “geklust”, en ik vond het ontzettend leuk om te doen! Klik hier om de DIY te lezen.

7. De leukste DIY’s met washi tape

Als je een trouwe volger bent, of je kent me een beetje, dan wist je waarschijnlijk al wel dat ik dol ben op washi tape. Daarom kunnen deze DIY’s van washi tape absoluut niet ontbreken in mijn top 10! Klik hier om de DIY te lezen.

6. Witte plantenpot make-over

Dit is denk ik de meest makkelijke DIY uit mijn top 10, maar daarom zeker niet minder leuk! Ik heb namelijk een witte plantenpot een leuk, nieuw uiterlijk gegeven door er met een permanent marker leuke figuurtjes op te tekenen. Hetzelfde kan je doen met een quote op een mok bijvoorbeeld. Klik hier om de DIY te lezen.

5. Graveren in glas

We komen langzaam steeds dichterbij de aller-allerleukste DIY’s, en eentje die daar heel dichtbij in de buurt komt, is het graveren in glas! Ik vond dit zo ontzettend leuk om te doen, dat deze op de vijfde plaats is beland. Klik hier om de DIY te lezen.

4. Fotolijst versieren met een lijmpistool

Ben je bekend met een lijmpistool? Dan kan ik je zeker aanraden om deze DIY eens te proberen! Het is ontzettend makkelijk en heel erg leuk om te doen. Bovendien lijkt het ook nog eens heel erg leuk als je het fotolijstje een kleurtje geeft, zoals ik heb gedaan. Klik hier om de DIY te lezen.

3. Gouden eikels

Op nummer 3 staat deze DIY, die ik ook na de herfst nog heel lang in mijn kamer heb gehad. Deze gouden eikels lijken heel duur, luxe en chic, maar het is zo leuk en makkelijk om te maken! Eigenlijk zou ik de hele wereld wel willen aanmoedigen om deze DIY te maken (het is zo leuk!), maar dat gaat een beetje ver denk ik.. Klik hier om de DIY te lezen.

2. Aardapelstempels

Wie had ooit geweten dat je stempels kan maken van aardappels? Ik dus ook niet, tot ik het geprobeerd had! Het is ontzettend makkelijk om te doen, en het effect is en beetje vintage, wat ook heel erg leuk is. Deze DIY staat op nummer 2, want het effect is heel erg mooi, en ik weet zeker dat ik deze stempels nog een keer ga maken en gebruiken! Klik hier om de DIY te lezen.

1. Houten doosjes versieren met fineliner

En dan de nummer 1 (Tromgeroffel....) tadaa! Het versieren van een houten doosje met een fineliner. Toen ik deze DIY maakte, was ik er al ontzettend enthousiast over. Beide doosjes staan op mijn bureau en elke keer als ik ze zie word ik er weer verliefd op... Klik hier om de DIY te lezen.

Have fun!

Tessa

Wat je misschien ook leuk vindt:

Mijn top 10 DIY's tot nu toeThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.