Wish upon a star DIY

09:00 The DIY Life 0 Comments


Sterretje sterretje aan de wand, wie is de mooiste van het land? Een beetje een aanpassing van een bekende uitspraak uit het sprookje Sneeuwwitje, want deze DIY heeft alles te maken met sterretjes! Het maken en versieren van DIY pakketten blijft leuk om te doen, en vandaag testte ik een DIY pakket van de Action met, je raadt het al: een slinger van sterretjes.
Het pakket kost € ...  en is, zoals ik hierboven al schreef, te koop bij de Action. Het bevat drie houten sterren, waarvan eentje in het midden open is, een aantal A4'tjes met plaatjes om de sterren mee te versieren, een kwast, lijm en een stukje touw om ze mee op te hangen als een slinger of los. Ik begon met het bekijken van de A4'tjes met afbeeldingen. Er zijn vooral bloemen en kralen afgebeeld, en af en toe een vogel of iets anders. Bij de afbeeldingen zitten ook vier verschillende sterren, die precies op de houten sterren passen. Ik koos er een uit en gebruikte de lijm om hem op het hout te plakken.
Na het maken van de eerste ster had ik de smaak te pakken en ben ik verder gegaan met de andere sterren. Toen kwam ik er weer achter hoe snel de tijd kan gaan, want het leek net of ik nog maar een paar minuten bezig was. Maar de klok zei me dat er al een uur voorbij was! Dit geeft wel aan hoe leuk ik deze DIY vond! Vol enthousiasme ben ik na het beplakken van elke ster met een ster met de decoratie afbeeldingen aan de slag gegaan. Ik heb geprobeerd om van elke ster een leuk, vrolijk kunstwerkje te maken.
Al met al vond ik deze DIY, als je dat nog niet gemerkt had, erg leuk om te doen! Het is een simpel pakket van de Action en niet duur. De lijm werkt goed, maar de kwast laat te wensen over. Dat is eigenlijk het enige minpuntje aan deze DIY denk ik. Aan het begin zei ik dat er één ster was die open was gelaten, maar ik heb ervoor gekozen om ook deze te beplakken met een 'dichte' ster, zodat hij net als de andere sterren is. Het ophangen heb ik helaas niet uit kunnen proberen, want op mijn kamer in België mag ik geen spijkers in de muren slaan.. Dit is dus iets voor de toekomst!

Have fun!
Tessa

Wil je op de hoogte blijven van The DIY Life? Volg me dan op Instagram, Facebook en Pinterest!


Wat je misschien ook leuk vindt:

Wish upon a star DIYThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.