Mijn bucketlist voor deze zomer

10:49 The DIY Life 0 Comments


Jaaa! Eindelijk, het is vandaag dan toch officieel weer zomer! De afgelopen dagen waren er al zomerse temperaturen (meer tropische temperaturen zelfs), en konden we de zomer al vieren. Mijn zomervakantie begint over 2,5 weken, wanneer ik klaar ben met mijn stage in Brussel en weer naar huis ga.

Vandaag deel ik mijn bucketlist voor de zomer met jullie. Heb je zelf geen inspiratie wat je kan doen? Lees dan hier 101 tips om te doen deze zomer!

• Omdat ik maar een maandje thuis ben deze zomer en daarna alweer naar het buitenland ga om te studeren (hier lees je waar ik naartoe ga), wil ik extra de tijd nemen om te genieten van alle lieve mensen om me heen
• Samen met mijn lieve vriend heb ik een vakantie geboekt in Nederland, en we gaan heerlijk met ons tweetjes genieten van een weekje weg
• Het weekend dat ik thuis kom gaan we groot feest vieren, want na 5 maanden stage in Brussel ben ik dan eindelijk weer thuis!
• Mijn vader heeft een aardappelbedrijf, waarvoor we elk jaar aardappels poten en rooien (met de hand), en dit ga ik ook deze zomer weer met heel veel plezier doen!
• Tijdens mijn stage was het natuurlijk ook prachtig weer op sommige dagen, maar ik baalde er ontzettend van dat ik toen binnen op kantoor zat, dus als het in de vakantie mooi weer is, wil ik naar buiten, om te genieten van het mooie weer
• Eenmaal thuis heb ik weer veel meer DIY spulletjes waar ik mijn creativiteit een groot plezier mee kan doen, en ik hoop ook dat ik me lekker uit kan leven met alle leuke ideeën die ik nu al heb
• Samen met een hele goede vriendin ga ik een dagje in Groningen winkelen, we hebben elkaar al een lange tijd niet gezien en Groningen is onze stad om gezellig te shoppen
• Een andere vriendin is hoogzwanger en moet binnenkort bevallen, dus ook ga ik hopelijk op kraamvisite!
• Mijn ouders waren in mei 25 jaar getrouwd, en het tweede weekend dat ik weer thuis ben, houden we daarom een grote bbq met de hele familie
• Zwemmen! Ik ben normaal gesproken niet zo dol op zwemmen, maar ik heb al een tijdje enorm de behoefte om heerlijk een zwembad in te duiken en te genieten van gewoon in het water dobberen en ontspannen
• Tijdens mijn stage heb ik 4 nieuwe leesboeken gekocht (ik ben een nooit uitgelezen boekenwurm), maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om alle boeken te lezen (slechts eentje), dus ik wil heel graag de andere boeken ook lezen

Dit was mijn bucketlist voor deze zomer. Wat ga jij allemaal doen?

Have fun!
Tessa



Wat je misschien ook leuk vindt:

Mijn bucketlist voor deze zomerThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.