Pinspiratie zomer ideeën

08:00 The DIY Life 0 Comments


Deze zomer ontbreekt het mij niet aan inspiratie voor mijn blog, maar het kan heel goed zijn dat jij juist niet echt ideeën hebt, maar je wilt wel graag wat doen. Dan is het een geweldige website waar je duizenden ideeën kan vinden, namelijk Pinterest! Op mijn account vind je een bord genaamd 'DIY', waar ik veel inspiratie vandaan haal voor mijn artikelen op The DIY Life. Het is tijd voor een beetje Pinspiratie!
Cactus sieradenhouder
De eerste DIY is al meteen eentje met een zomers tintje, namelijk een cactus! Maar deze cactus heeft geen stekels en is ideaal voor het opbergen van je sieraden. Je maakt hem makkelijk zelf van groene klei, of je kiest een ander leuk kleurtje. Daarna kan er nog een potje omheen, wat steentjes erbij en klaar is deze doe-het-zelf cactus!
Bron: Pinterest

Badkamerkast
Ik weet niet hoe het met jouw badkamer zit, maar in mijn badkamer liggen er hier en daar wel elastiekjes, flesjes met verzorgingsspullen of een deodorant roller. Tja, als het zo'n troepje wordt, is dat natuurlijk geen mooi gezicht. Een makkelijke en leuke DIY oplossing is het maken van een kastje voor in de badkamer. Dit kan heel makkelijk met dik hout, waarvan je zelf de afmetingen kan bepalen en ook de kleur van het kastje. Zo'n kastje als hieronder staat kan je binnen een paar uur af hebben, en dat levert je wel meteen een nettere en ook leukere badkamer op!
Bron: Pinterest

Visitekaartjes houder
Een hot topic wanneer de scholen bijna weer beginnen is het thema 'back to school'. Een vergelijkbaar thema kan zijn 'back to work'. Wanneer je in de vakantie zin hebt om iets leuks te maken voor als de vakantie weer voorbij is en je weer aan het werk gaat, probeer dan eens deze visitekaartjes houder! Het is heel makkelijk te maken van een lange driehoeken houten staaf, waarin je kleine gleufjes zaagt waar je visitekaartjes in passen. Dit lijkt erg professioneel en bovendien staat het mooi op je bureau! Die visitekaartjes zal je niet meer snel kwijtraken...
Bron: Pinterest

Vintage vilten tas
Wie mij op Instagram volgt, heeft deze tas ongetwijfeld al voorbij zien komen op mijn account. Toen ik hem op Pinterest zag, was ik er meteen fan van! Deze tas kan je zelf maken, maar het gaat meer om de opdruk van de tas. Deze leuke print kan je makkelijk zelf maken met textielstiften, of met een aardappel (hoe dan? Dat lees je hier!). Deze zomer kan jij stralen met een prachtige en unieke tas!
Bron: Pinterest

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

Pinspiratie zomer ideeënThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.