23 kaarsjes uitblazen!

12:30 The DIY Life 0 Comments


Denkbeeldig stel ik mezelf een taart voor met 23 kaarsjes, die ik vandaag uitblaas. Het is namelijk mijn 23ste verjaardag vandaag! Mijn vriend noemde me voor de grap al een 'ouwe zak', haha. Maar laten we eerlijk zijn. Ik ben dankbaar dat ik 23 mag worden en weer jaar erbij heb gekregen van God.
Bron: Pexels

Een verjaardag vieren vind ik altijd ontzettend leuk. De familie komt dan over de vloer, mensen die je soms maar eens per jaar ziet komen dan ook langs. En laten we natuurlijk de cadeautjes ook niet vergeten. Dit jaar zal er helaas geen familie op mijn verjaardag komen, omdat ik in het buitenland ben. Maar dat maakt mijn verjaardag niet minder leuk! Mijn lieve huisgenootjes hebben namelijk een feestje voor me gepland vanavond en mijn beste vriendin woont vlakbij, dus die komt ook gezellig langs.

Als je mij volgt op Instagram, heb je in de Insta Stories een van mijn cadeaus al voorbij zien komen: Ecoline brushpennen! Deze pennen wil ik al heel erg lang, maar ze zijn best prijzig. Dus het was een perfect cadeau om te vragen voor mijn verjaardag! Het kost alleen wel veel geduld, want ik kan de pennen pas in december echt gebruiken, wanneer ik weer thuis kom na mijn studie in Spanje. Maar dat is iets ontzettend leuks om naar uit te kijken natuurlijk!

Vanmorgen heb ik gezellig met mijn beste vriendin mijn verjaardag al een beetje gevierd. Ik ben zó blij dat zij hier een aantal weken is! Een aantal dagen terug kwamen we er achter dat in Spanje ook een HEMA zit, waar we natuurlijk meteen naartoe zijn gegaan! En tot onze verrassing verkochten ze ook hier chocoladeletters, pepernoten en chocolade pepernoten. Die laatste is eigenlijk wel onze favoriet, en daarmee vierden we mijn verjaardag vanmorgen. Een soort 'chocolade-pepernoten-taart' zeg maar, haha.

Binnenkort heb ik iets nóg leukers om naar uit te kijken, want na acht weken zien mijn vriend en ik elkaar weer. We hebben beide ontzettend uitgekeken naar dat moment, want we zijn nog nooit zo lang fysiek uit elkaar geweest. Het zal je dan ook niet verbazen dat we ons enorm verheugen op het weerzien!

Met dit in het vooruitzicht en met een feestje vanavond ga ik genieten van deze dag!

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

23 kaarsjes uitblazen!The DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.