3x bullet journal thema's voor november

08:00 The DIY Life 0 Comments


We zijn nog maar net halverwege oktober, maar dat is voor mij (en misschien ook voor vele andere bullet journalers) de tijd om na te gaan denken over het thema voor november in mijn bullet journal! Het kiezen van een thema kan soms erg lastig zijn, want er zijn elke maand weer zoveel verschillende dingen die gebeuren. Om je te helpen met kiezen, geef ik je drie thema's voor november!

1. Stedentrip

Een thema dat ik pas net ken is een thema met steden. Wat je precies doet met de lay-out is aan jou. Maak je er een bekende stad van, een zelfbedachte stad of gebruik je bijvoorbeeld flatgebouwen als dagelijkse agenda? Er zijn genoeg mogelijkheden en dat maakt dit thema erg leuk en divers. Een voorbeeld hieronder is van het Instagram account van Shayne (@shaynechan), die een ontzettend mooi stedenthema heeft gemaakt voor haar bullet journal.

2. Herfst

Een voor zichzelf sprekend thema voor november is herfst. In november is het volop herfst en gaan de temperaturen vaak al richting de winter met vrieskou en donkere dagen. Zelf heb ik dit thema al in oktober toegepast, maar in november kan je dit thema zeker (ook) gebruiken! Het herfst thema is erg  divers. Je kan werken met blaadjes, maar natuurlijk ook alleen met de kleuren van de herfst (rood, oranje, bruin, goud, geel). Wat ook nog kan, is eikeltjes of kastanjes in je thema verwerken als decoratie bijvoorbeeld.

3. Paddenstoelen

Misschien ben je ze al tegengekomen, of maak je er een heerlijk gerecht van: paddenstoelen. Afgelopen week plaatste een kennis van mij prachtige foto's van rode paddenstoelen met witte stippen op Instagram. Dit inspireerde mij voor een bullet journal thema. Juist omdat die paddenstoelen zo mooi zijn, kan je ze heel goed gebruiken als thema. Zelfs als je geen fan bent van de 'klassieke' rood met witte paddenstoelen, zijn er nog honderden andere soorten paddenstoelen die je in je thema kan gebruiken. Deze prachtige foto komt van het Instagram account van @cb.drawsDit thema kan je ook vermengen in het tweede thema van herfst, maar een apart thema over paddenstoelen is ook erg leuk!

Mist er volgens jou een ontzettend leuk idee voor een bullet journal thema? Zet jouw idee dan hieronder in de reacties. Zo kunnen we elkaar inspiratie geven voor nieuwe thema's! Voor nu wil ik je veel succes en vooral veel plezier wensen met het maken van jouw bullet journal thema!

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

3x bullet journal thema's voor novemberThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.