Bullet journal setup november

08:00 The DIY Life 0 Comments


De maand november begint morgen, de tijd gaat zó snel! Vind je niet? Het is een beetje later dan normaal dat ik de setup voor mijn bullet journal voor de volgende maand deel, maar dat heeft een hele leuke reden. Ik kan nu nog niks verklappen, maar binnenkort lees je wat voor onwijs leuks er in mijn leven is gebeurd!

Deze bullet journal setup is een hele speciale, want het is de eerste setup in mijn nieuwe bullet journal! Mocht je het nog niet gelezen hebben, onlangs heb ik de Leuchtturm1917 bullet journal gekocht. In dit artikel vind je een review over deze bullet journal, die ik kocht in Barcelona voor € 16,50 bij een kleine scrapbookwinkel.

Deze maand is het thema lichtbruin met paddenstoelen. Voor de setup van deze maand wilde ik meer met quotes gaan werken en kleur, en wat minder met drukke tekeningen en versiersels. Daarom is het thema deze maand wat 'rustiger' dan anders. Ik weet nog niet of me dit bevalt, maar dat laat ik je nog weten! De materialen die ik gebruikt heb voor dit thema in mijn bullet journal zijn:
- Waterverf
- Waterbrush
- Tombow Dual Marker N15 (Black)
- Fineliner HEMA 0,4 mm (zwart)

De Tombow Dual Marker heb ik samen met mijn nieuwe bullet journal gekocht. Binnenkort komt er een grote markertest / review op de blog. Dus als je benieuwd bent naar mijn mening over de Tombow Dual Marker, houd The DIY Life dan zeker in de gaten! Voor nu zal ik even toelichten wat ik allemaal in mijn setup voor november heb gezet.

Als eerste heb ik voor de verandering geen titelpagina met alleen de maand en het thema. Eigenlijk was ik zo enthousiast over het beginnen in mijn Leuchtturm1917, dat ik hier helemaal niet bij stil heb gestaan, haha. Op deze pagina staan eigenlijk standaard dingen, zoals een checklist, verjaardagen en dingen die ik niet moet vergeten. Ook had ik nog ruimte voor een leuke quote (Make your dreams happen).

De volgende pagina is gewijd aan de habbit tracker. Elke maand heb ik weer nieuwe habbits die ik bij wil houden, omdat er elke keer een habit is die vervalt en eentje (of meerdere) die er bij komen. Daarnaast staat ook op deze bladzijde een quote (The best is yet to come) en blog goals. Deze goals zijn om mijn volgers en bezoekersaantallen bij te houden.

Op de laatste pagina alweer van deze maand staan allemaal leuke paddenstoelen, waarin ik blog ideeën kan opschrijven. Mijn setup van deze maand is dus maar drie pagina's, niet echt veel dus. Maar ik heb gemerkt dat ik het vooral leuk vind om mijn handlettering en tekenkunsten wil oefenen in mijn bullet journal. Het gaat me niet zo zeer om het bijhouden van alles, maar meer om het creatief bezig zijn. Dát vind ik het allerleukste!

Dit was alweer de setup voor november in mijn bullet journal, met als thema paddenstoelen. Zoek je nog inspiratie voor een thema? Lees dan even dit artikel, waarin ik je drie mogelijke thema's geef voor jouw bullet journal setup. Wat is jouw setup deze maand?

Have fun!
Tessa


Wat je misschien ook leuk vindt:

Bullet journal setup novemberThe DIY Life - Nederlandse DIY blog
© The DIY Life, 2015-2019. Mogelijk gemaakt door Blogger.